Here is the code.
PHP Code:
[PHP]CMD:gate(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerLoggedIn(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "You need to login first before using any command.");
    // Dynamic Gates
    for(new idx=1; idx<MAX_GATES; idx++)
    {
        if(GateInfo[idx][gModel] && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15, GateInfo[idx][gCX], GateInfo[idx][gCY], GateInfo[idx][gCZ]))
        {
            if(strlen(GateInfo[idx][gPassword]))
            {
                if(sscanf(params, "s[256]", params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "USAGE: /gate [password]");
                if(strcmp(params, GateInfo[idx][gPassword])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Invalid gate password.");
                if(!GateInfo[idx][gStatus])
                {
                    GateInfo[idx][gStatus] = 1;
                    MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gOX], GateInfo[idx][gOY], GateInfo[idx][gOZ], GateInfo[idx][gSpeed]);
                    SetDynamicObjectRot(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gORX], GateInfo[idx][gORY], GateInfo[idx][gORZ]);
                }
                else
                {
                    GateInfo[idx][gStatus] = 0;
                    MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gCX], GateInfo[idx][gCY], GateInfo[idx][gCZ], GateInfo[idx][gSpeed]);
                    SetDynamicObjectRot(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gCRX], GateInfo[idx][gCRY], GateInfo[idx][gCRZ]);
                }
            }
            else
            {
                if(!GateInfo[idx][gStatus])
                {
                    GateInfo[idx][gStatus] = 1;
                    MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gOX], GateInfo[idx][gOY], GateInfo[idx][gOZ], GateInfo[idx][gSpeed]);
                    SetDynamicObjectRot(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gORX], GateInfo[idx][gORY], GateInfo[idx][gORZ]);
                }
                else
                {
                    GateInfo[idx][gStatus] = 0;
                    MoveDynamicObject(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gCX], GateInfo[idx][gCY], GateInfo[idx][gCZ], GateInfo[idx][gSpeed]);
                    SetDynamicObjectRot(GateInfo[idx][gGate], GateInfo[idx][gCRX], GateInfo[idx][gCRY], GateInfo[idx][gCRZ]);
                }
            }
            idx = MAX_GATES;
            return 1;
        }
    } 
/gate bugged
 
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire