mercredi 19 novembre 2014

portforwarden

Hoi allemaal,



Na een lange tijd inactive te zijn geweest heb k besloten om weer eens te gaan scripten :p!

Heb alleen een vraag, hoe deed k t portforwarden ookalweer?



Als ik 127.blabla doe dan lukt t wel. En als k mn eigen IP adres wil doe staat et retrieving info..



Hoe deed k t oikalweer..? T zal wel prima werken met 127 dat lokale ip maar heb toch liever m'n eigen IP adres eigenlijk.



Ik was al in mijn router ingelogd 192.168..... En daar had ik iets gedaan met poort 8888 en doel ip adres dat had k ook ingevoerd en nog n keer 8888



Vroeger deed k 't altijd zo maar nu lukt t in ene niet, nu ziet de site er wel anders uit van m'n 192.168 maar alsnog... Ligt t misschien aan m'n firewall ofzo dat k dingen nog moet toestaan ofzo? Want mijn computer is wel opnieuw geinstaleerd. Maar als dat t geval is waarom werkt de server dan wel via mijn lokale il adres 127..




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire